Географія. 9
клас. Дата. 28 травня.
Підсумкове узагальнення.
Виконайте тестові завдання.
1. Ділянка платформи, де фундамент
занурений на глибину і всюди перекритий осадовим чохлом називається:
А. Щит
Б. Платформа
В. Плита
Г. Кристалічний фундамент
2. Туристи йшли через ліс за азимутом
225° (як показав магнітний компас). Визначте, за яким азимутом вони будуть
повертатися. (2 б)
А. 45°. В. 315°.
Б. 90°. Г. 135°.
3. Укажіть
вид міграції населення, прикладом якого є залучення гравців-іноземців до складу
команд футбольних клубів України.
А. Культурна. В. Маятникова.
Б. Політична. Г. Трудова.
4. Форма
суспільної організації виробництва, яка передбачає поєднання на одному
підприємстві кількох виробництв:
А) кооперування; Б) комбінування; В) агломерування; Г) концентрація.
5. Вкажіть
геологічну еру утворення Атлаських гір.
А) протерозойська; Б) палеозойська; В) кайнозойська; Г)
мезозойська.
6. Обчисліть масштаб карти, якщо вулиця
завдовжки 2 км зображена на ній лінією 8 см. (2 б.)
А 1:25. Б 1:250 В 1:2500 Г 1:25000
7. На
картосхемі темним кольором виділено території десяти країн, що утворюють групу
світових лідерів за запасами
А нафти
Б кам’яного
вугілля
В мідних
руд
Г алюмінієвих
руд
|
|
8. Які форми рельєфу характерні для Поліської низовини?
А. Карстові печери, лійки;
Б. Лавові плато, могили-останці;
В. Поди, степові блюдця; Г.
Моренні горби, зандрові рівнини.
9. Якими буквами позначене місце
Землі на орбіті в той час, коли в Україні світловий день дорівняє ночі.
А. Б, Г;
В. А, Б;
Г. Г, В.
|
|
Географія. 9 клас. Дата. 21 травня.
Узагальнення знань з Розділу ІV «Третинний сектор господарства» та
Розділу V «Глобальні проблеми людства»
(Контрольна робота № 2).
Виконати онлайн тести:
1. Узагальнення знань за розділами
"Третинний сектор господарства","Глобальні проблеми
людства"
Завдання
необхідно виконати до 21 травня 21:00
2. Підсумкове тестування з географії за 2
семестр
Завдання
необхідно виконати до 21 травня 21:00
Домашнє завдання.
Скласти кросворд з термінів
та понять (однословні), які були вивчені на протязі всього курсу географії «Україна
та світове господарство».
Виконані
завдання відправляйте на електронну адресу momot.nadya11@gmail.com,
або на Viber 0668041401
Географія. 9 клас. Дата. 14 травня.
Тема уроку. Глобальні проблеми
людства.
Завдання:
- ознайомитися
з глобальними проблемами людства;
- виявити регіони, де відбуваються збройні конфлікти,
визначаючи їх на карті Європи і світу;
- характеризувати поширення глобальних проблем;
- аналізувати їх сутність, причини виникнення;
- знаходити на карті країни, що володіють ядерною зброєю,
найбільші в світі райони екологічної катастрофи;
- обґрунтовувати можливі шляхи подолання глобальних
проблем.
1.
Переглянути Презентації "Глобальні
проблеми людства" : https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-globalni-problemi-ludstva-90472.html
2.
Записати в зошит "Глобальні
проблеми людства" (перелікувати)
Домашнє завдання.
1.
Опрацювати П.47 – 48.
2.
Виконати Дослідження «Прояв глобальних проблем у своєму регіоні»
(Олександрівщина або Донеччина) стр. 274 підручника.
Виконані завдання відправляйте
на електронну адресу momot.nadya11@gmail.com, або на Viber 0668041401
Географія 9 клас. Дата. 07 травня.
Тема уроку. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування. Аутсорсинг.
Виконайте завдання:
1.
Опрацюйте самостійно § 45, 46 підручника, карти атласу
"Світ. Міжнародні фінансові організації", "Світ. Фінансові
системи" та опорну схему (нижче).
2.
Перегляньте презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-uroku-geografia-dla-9-klasu-na-temu-finansovi-poslugi-komputerne-programuvanna-ta-povazana-z-nimi-dialnist-autsorsing-260367.html.
3.
Письмово скласти тести по § 45, 46 підручника.
Тестів має
бути не менше 12.
Зразок як робити.
І. Виберіть одну правильну відповідь (формат 1 правильна
відповідь із 3 запропонованих) (таких
має бути 8)
1. Запитання .............................
а).......................;
б).......................;
в)
........................
2. Запитання……….
ІІ. Установити відповідність : (таких має бути 2)
1.
1)..........................;
а)....................;
2)..........................; б)....................;
3)..........................; в)....................;
г)......................
2.
ІІІ.
Виберіть три правильних твердження : (таких має
бути 2)
1.
1)...................;
2)...................;
3)...................;
4)...................;
5)...................;
6)....................
2.
Замість крапочок має бути написана потрібна
інформація.
Правильні відповіді теж позначити .
Домашнє
завдання.
Виконати
онлайн тести «Фінансова
діяльність. Комп'ютерне програмування»
Завдання
необхідно виконати 7 травня до 20:00
Виконані завдання відправляйте на електронну адресу momot.nadya11@gmail.com, або на Viber 0668041401
Географія. 9 клас. Дата. 30 квітня.
Тема уроку. Наукова
діяльність. Освіта. Охорона здоров’я.
Завдання:
-
визначити роль науки, освіти, охорони
здоров’я для розвитку сучасного суспільства;
-
розкрити джерела фінансування,
розвиток сучасних реформ, просторової організації наукових досліджень;
-
ознайомитися з найвідомішими науковими
та оздоровчими центрами України та світу.
1. Ознайомитися з
Презентацією "Наукова і освітня діяльність. Охорона здоров'я" та виконати наступні завдання (2-4) https://naurok.com.ua/prezentaciya-naukova-i-osvitnya-diyalnist-ohorona-zdorov-ya-174500.html
2. Законспектувати
головні поняття та терміни.
3.
Виконати онлайн тести «Тема 4. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я.» (10
завдань)
4.
Виконати онлайн тести «Наука. Освіта. Охорона
здоров'я» (12 завдань)
Домашнє завдання.
1. Опрацювати П. 44.
2. В зошиті накреслити схему «Структура освіти в Україні» стр. 243.
3. Виконати одне із завдань рубрики «Шукаю в
інтернеті» стр. 250 (у форматі есе).
Виконані завдання надсилайте на Вайбер, Телеграм або
на електронну адресу!!!
Географія. 9 клас. Дата. 23 квітня.
Тема уроку. Туризм як складова національної економіки, види туризму.
Міжнародний туризм.
Завдання:
·
Ознайомитися з поняттями «туризм», «рекреаційні ресурси»,
«інфраструктура туризму»;
·
З’ясувати
особливості впливу природних і суспільних чинників на розвиток туризму;
·
Навчатися розрізняти види туризму за різними критеріями;
·
Визначати особливості туристичних регіонів світу;
·
Ознайомитися з
визначними об’єктами Світової спадщини ЮНЕСКО у різних країнах світу.
1.
Виконати онлайн тести на повторення теми «Торгівля в Україні»
2.
Опрацювати тему за
матеріалами сайту
(звернути увагу на схеми – таблиці, відео вставки) https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/туризм/
3.
Законспектувати пояснення головних понять.
4.
Виконати тести «Міжнародний туризм.
Туризм в Україні» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScvnJvpbxduVtCSd2s-j0cBlY_cdvbF5lvUOludt7y8VJytCw/viewform
5.
Виконати тести «Туристичні об’єкти
України (ЗНО)»
Домашнє завдання.
1.
Опрацювати П. 42 – 43
2.
Вивчити поняття.
3.
Виконати завдання під
рубрикою «Працюю з картою» стр. 238, 241.
Географія. 9 клас. Дата. 16 квітня.
Тема уроку. Торгівля. Торгівля
як вид послуг. Світовий ринок товарів і послуг. Торгівля в Україні.
«Путівник» до роботи:
1.
Опрацюйте презентацію "Світовий ринок товарів і послуг.
Торгівля в Україні."
(слайди № 1 – 42).
2.
Запишіть в зошити головні поняття, таблиці, схеми
(не забувайте записувати назви схем і таблиць)
3.
Виконайте онлайн тестування на закріплення
матеріалу «Торгівля як вид послуг. Зовнішня торгівля України»
Домашнє завдання.
1. Опрацювати
П.40 – 41 підручника.
2. Скласти
таблицю «Рівень розвитку торгівлі в Україні» стр. 228.
3. Виконайте
вправу «Шукаю в інтернеті» стр.232.
Пам’ятаємо про
зворотній зв’язок!!!
Географія. 9 клас. Дата. 09 квітня.
Тема
уроку. Транспорт світу.
Проблема,
актуальність:
Транспорт посідає одне з головних місць у нашому
житті. Ним ми користуємося майже кожного дня, не залежно від того, якою є сфера
нашої діяльності. Будь-хто: школяр чи студент, працююча людина чи пенсіонер –
кожен користується громадським транспортом. Він є своєрідною «кровоносною
системою» великого організму – країни, області міста. Транспорт забезпечує
зв'язки між виробництвом і споживанням, задовольняє потреби населення в
перевезеннях, має велике оборонне значення. За обсягом і структурою
транспортних перевезень визначають рівень розвитку та особливості структури
господарства країни чи регіону, а за конфігурацією транспортної мережі –
особливості та закономірності розміщення господарської діяльності. З цього
випливає, що попит на транспорт є, і він досить великий.
Очікувані
результати: учні показують на карті найбільші за вантажообігом морські порти Східної
Азії, Європи; морські судноплавні канали — Панамський, Суецький, Кільський;
найбільші за пасажирообігом аеропорти світу; країни з надшвидкісними
залізницями; країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів.
Виконайте вправу «Незакінчене речення»
1. Галузь виробництва, яка забезпечує зв’язки між
населеними пунктами, районами, займається перевезенням вантажів і пасажирів –
це….
2. Чотири основні види транспорту: …
3. Водний транспорт поділяють на …
4. Сухопутний транспорт поділяють на ...
5. До пасажирського міського транспорту відносяться ...
6. Транспортна магістраль – це …
7. Населений пункт, в якому сходяться кілька видів
транспорту із обміном вантажем між ними -
8. Перевезення вантажу з одного району в інший через
територію третього – це …
9. Плавання морських суден між портами однієї
держави – це …
10. Показник роботи вантажного транспорту – добуток
кількості перевезених вантажів на відстань перевезення - …
11. Показник обсягу пасажирських перевезень – добуток
кількості пасажирів на відстань перевезення – це …
Перегляньте презентацію " Географія
світового транспорту"
«ЦІКАВИНКИ»
Відео
до уроку географії у 9 класі з теми "Транспорт світу."
Презентація
на тему: "Географія світового транспорту. Mercedes Benz"
Домашнє завдання.
1. Повторити
П.39 підручника
2.
Виконати завдання на стр. 223 (усно, на контурній карті)
Географія. 9 клас. ДАТА. 02 квітня.
Розділ 4. Третинний сектор господарства.
Тема уроку. Транспорт, його роль у національній економіці
і формуванні світового господарства. Види транспорту. Транспорт України.
Дослідження 5. Міські види транспорту свого обласного центру.
Переглянути
матеріал «Третинний сектор господарства» https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/транспортний-комплекс/
Переглянути
презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/11HzFi3UwOneyNh8eK-pVfIvVwcur8H_hi-2Aq_kZD0k/edit?usp=sharing
Виконати
тести: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeaMgYDTe7vwLduXlB3_VYsk__0564xMrhhT85OB3O7mO1b6Q/viewform
Домашнє завдання
1. Підручник, опрацювати п.37-39 с.204-223.
2. В зошиті накресліть схему «Види й типи транспорту».
3. Виконати завдання «Працюю з картою» стр. 208, 215.
4.
Проведіть дослідження «Міські види транспорту
свого обласного центру».
Алгоритм виконання:
1. Дізнайтеся, які міські види транспорту забезпечують
основні перевезення пасажирів у нашому обласному центрі, їх основні напрямки та
вартість перевезень.
2. Використовуючи мережу інтернет, визначте, яку середню
кількість пасажирів щоденно перевозить кожен вид міського транспорту.
3. З’ясуйте, які проблеми заважають міським видам транспорту нашого обласного
центру досягти європейського рівня розвитку.
Географія 9 клас. ДАТА. 19 березня.
Узагальнююче
повторення з теми «Вторинний сектор господарства»
Виконати
в робочих зошитах.
1.
Які міста України є центрами транспортного машинобудування?
А) Львів, Запоріжжя; В) Донецьк, Полтава;
Б) Рівне, Житомир; Г) Кривий Ріг,
Тернопіль.
2.
Назвіть країни, які належать до „деревообробного цеху” Європи:
А) Німеччина,
Австрія; В)
Фінляндія, Швеція;
Б) Польща, Білорусь; Г) Італія,
Іспанія.
3.
Які підприємства харчової промисловості, що тяжіють до споживача?
А. Цукрові; В) Кондитерські;
Б. Виноробні; Г) Молокопереробні.
4.
Дайте визначення поняття:
А) Машинобудування. Б) Спеціалізація.
5.
Визначте правильне твердження щодо розвитку автомобілебудування у світі:
(декілька варіантів відповідей)
А) найвідоміші автомобілебудівні концерни США – «ФІАТ» і «Рено»;
Б) провідне місце у світовому автомобілебудуванні належить Росії;
В) лідером світового автомобілебудування є Японія;
Г) значні потужності автоскладання створено в країнах Південно-Східної Азії, що орієнтуються на дешеву робочу силу;
Д) Україна створила унікальні технології хімічної промисловості для обслугову¬вання автомобілебудування світу;
Е) автомобілебудування Німеччини значною мірою зорієнтоване на експорт.
Є) Індія – значний експортер автомобілів разом з Японією;
А) найвідоміші автомобілебудівні концерни США – «ФІАТ» і «Рено»;
Б) провідне місце у світовому автомобілебудуванні належить Росії;
В) лідером світового автомобілебудування є Японія;
Г) значні потужності автоскладання створено в країнах Південно-Східної Азії, що орієнтуються на дешеву робочу силу;
Д) Україна створила унікальні технології хімічної промисловості для обслугову¬вання автомобілебудування світу;
Е) автомобілебудування Німеччини значною мірою зорієнтоване на експорт.
Є) Індія – значний експортер автомобілів разом з Японією;
6.
Виберіть правильні твердження щодо харчової промисловості України:
(декілька варіантів відповідей)
А) підприємства хлібопекарської промисловості орієнтуються на споживача і транспортні шляхи;
Б) підприємства цукрової промисловості розміщені переважно в степових районах;
В) підприємства рибної промисловості розташовані в найбільших містах;
Г) найбільшими виробниками цукру є Вінницька, Черкаська і Полтавська області;
А) підприємства хлібопекарської промисловості орієнтуються на споживача і транспортні шляхи;
Б) підприємства цукрової промисловості розміщені переважно в степових районах;
В) підприємства рибної промисловості розташовані в найбільших містах;
Г) найбільшими виробниками цукру є Вінницька, Черкаська і Полтавська області;
Д) у Херсонській області, Криму та Закарпатті
розвинуті вирощування та переробка винограду;
Е) виробництво цукру орієнтується на споживача;
Є) переважна частка олії виробляється із сої та ріпаку.
Е) виробництво цукру орієнтується на споживача;
Є) переважна частка олії виробляється із сої та ріпаку.
7.
Установіть відповідність між центрами легкої промисловості України та їхньою
спеціалізацією.
1) м. Березань Київської області; А) хутряний текстиль;
2) м. Рівне; Б) неткані матеріали;
3) м. Ромни Сумської області; В) гардинно-тюлеві полотна;
4) м. Червоноград Львівської області; Г) панчішно-шкарпеткові вироби;
Д) верхній одяг.
1) м. Березань Київської області; А) хутряний текстиль;
2) м. Рівне; Б) неткані матеріали;
3) м. Ромни Сумської області; В) гардинно-тюлеві полотна;
4) м. Червоноград Львівської області; Г) панчішно-шкарпеткові вироби;
Д) верхній одяг.
8.
Яку продукцію виробляє електронна промисловість?
Назвіть країни, що є світовми лідерами з
виробництва комп’ютерів.
9. Яке значення
має розвиток машинобудування для економіки України?
Які перспективи розвитку машинобудування в Україні.
10. Які ТНК (ТНК
— це міжнародні
компанії) працюють на ринку харчової продукції України?
Які харчові виробництва вони контролюють?
Географія. 9 клас. ДАТА. 12 березня
Тема. Виробництво харчових продуктів, напоїв.
Учні повинні:
-
ознайомитися з галузевим складом харчової промисловості, особливостями спеціалізації кожної галузі;
принципами розміщення, проблемами та перспективами розвитку харчової промисловості, зі світовими лідерами-виробниками
харчових продуктів;
-
розвивати вміння опрацьовувати додаткові джерела інформації, проводити
дослідницьку роботу, аналізувати та систематизувати матеріал, робити відповідні висновки.
Продукцію харчової промисловості ви використовуваєте декілька разів на
день. Процес споживання їжи має велику роль для
фізичного та психологічного здоров’я людини, бо є джерелом енергії для процесів
життєдіяльності людського організму.
«Ми не живемо для
того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити», - казав
давньогрецький
філософ Сократ.
Відомий художник Cальвадор Далі говорив, що все красиве повине бути їстівне.
Відомий письменник Бернард Шоу писав, що немає більшої любові, ніж любов до
їжі.
Велике значення звичайним продуктам харчування
навадалось ще в Біблії: хліб - це вічне життя, вино – жертва Ісуса
Христа, олія – благодать Божа, риба – символ християнського життя.
У Старому Заповіті наповнені їжею комори були знаком Божого благословення людини, а голод – покаранням за гріхи.
Асортимент продуктів харчування постійно збільшується. З розвитком науково-технічного прогресу з’явилась велечезна кількість нових продуктів, змінились способи їх приготування, удосконалення технологій виробництва пришвидшили розвиток харчової промисловості.
Отож, сьогодні я пропоную вам детальніше ознайомитись з найсмачнішою промисловісттю України, щоб знати що ми споживаємо в їжу. А також з’ясуємо, що полюбляють українці купувати та готувати.
У Старому Заповіті наповнені їжею комори були знаком Божого благословення людини, а голод – покаранням за гріхи.
Асортимент продуктів харчування постійно збільшується. З розвитком науково-технічного прогресу з’явилась велечезна кількість нових продуктів, змінились способи їх приготування, удосконалення технологій виробництва пришвидшили розвиток харчової промисловості.
Отож, сьогодні я пропоную вам детальніше ознайомитись з найсмачнішою промисловісттю України, щоб знати що ми споживаємо в їжу. А також з’ясуємо, що полюбляють українці купувати та готувати.
Харчова промисловість є важливим видом економічної діяльності в Україні та
світі.
Харчова промисловість України – це великі, середні та малі підприємства різної
форми власності, які функціонують в усіх регіонах країни. Деякі з них
визначають спеціалізацію країни, інші – обслуговують місцеве населення. В
умовах зростання попиту на якісні продукти харчування і конкуренції між
виробниками навіть невеликі підприємства намагаються знайти свого споживача.
Україна має дуже сприятливі природно-ресурсний, геополітичний потенціал для
виробництва харчових продуктів. Харчова промисловість нароховує близько 40
галузей. Ми ознайомимось з основними з них.
За допомогою тексту підручника
П.35 заповнити таблицю у зошиті
№ п/п
|
Галузь
|
Чиники розміщення
|
Сировинна база
|
Види продукції
|
Географія поширення
|
1
|
Цукрова
|
||||
2
|
Кондитерська
|
||||
3
4
|
Борошномельна-круп’яна
|
||||
5
|
Хлібопекарна
|
||||
6
|
М’ясна
|
||||
7
|
Олійножирова
|
||||
8
|
Плодоовочева
|
||||
9
|
Виробництва вина, пива й безалкогольних напоїв
|
||||
10
|
Рибна
|
||||
11
|
Молочна
|
На світовому ринку існують лідери
виробництва харчових продуктів. Коли ми кажемо Франція подумки представляємо
сир, Німеччина – ковбаски. Спеціалізація багатьох країн залежить від наявності
їх сировинних ресурсів.
За допомогою тексту підручника П.36
заповнити таблицю у зошиті
Галузь
|
Види
продукції
|
Країни-лідери
|
Заповнивши таблицю, ви побачили,
що харчова промисловість орієнтується на два основних фактори: сировину та
споживача.
Спожи́вчий ко́шик — набір товарів, що характеризує
типовий рівень і структуру місячного (річного) споживання людини або сім'ї.
Використовується для розрахунку мінімального споживчого бюджету (прожиткового
мінімуму), виходячи із вартості споживчого кошика у актуальних
цінах. Застосовується як база для порівняння розрахункових і реальних рівнів
споживання.
Тобто споживчий кошик – це набір товарів i послуг, необхідних для задоволення наших першочергових
потреб y середньому за рік; містить 296 товарів та послуг.
Що входить до
споживчого кошика і в якій кількості? Відповідно до нормативів, затверджених у 2016 році Кабінетом
Міністрів, маса основних продуктів у розрахунку на одну людину на місяць
наступна:
·
яловичина – 1,33 кг
·
м'ясо курки – 1,17 кг
·
свинина – 0,67 кг
·
яйця – 18,3 штуки (в середньому)
·
риба – 0,5 кг
·
молоко – 5 л
·
картопля – 7,92 кг
·
хліб пшеничний – 5,17 кг
·
крупа рисова – 0,21 кг
·
борошно пшеничне – 0,78
кг
·
олія соняшникова – 0,59 л
Але в різних українських родинах
споживчий кошик різниться.
ЗАВДАННЯ. Провести дослідження
Дослідження №1.
Тема. Українські та імпортні продукти в
споживчому кошику вашої родини.
(Підручник стр. 194, оформлення в
робочих зошитах)
Дослідження №2.
Тема. Традиційні продукти харчування в
Україні та країнах – сусідах.
(Підручник стр. 199, оформлення в
робочих зошитах)
Комментариев нет:
Отправить комментарий